Print this page

Υπηρεσία Λήψης Επειγουσών Κλήσεων 365/24/7

callusΗ Υπηρεσία Υποστήριξης είναι καθοριστική για την οργάνωση και προετοιμασία της προσφοράς ενώ ταυτόχρονα αποτελεί τον πυρήνα ανταλλαγής πληροφοριών και επικοινωνιών. Διαθέτει ένα ηλεκτρονικό σύστημα για τη διαχείριση των κλήσεων και την παρακολούθηση των αιτήσεων για την προετοιμασία της προσφοράς. Στο σύστημα αυτό καταγράφονται πελατοκεντρικά, όλες οι σχετικές πληροφορίες και παρακολουθούνται σε συνεχή βάση μέχρι την οριστική υλοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη. Το προσωπικό της Bid Solutions,  εξαντλώντας τις δυνατότητες του συστήματος, ανταποκρίνεται σε ενδεχόμενη ζήτηση με τμηματικές παραδόσεις μιας προσφοράς έως και σε 18 ώρες μετά την αίτηση για προετοιμασία της.